juliabyes.blogg.se

Gossip girl

Publicerad 2014-06-30 09:24:00 i Julia tipsar,

 
 
Den ultimata tjejserien får man väl kalla det. Kärlek och drama om vartannat, men en himla bra serie. Det var längesen jag tittade på gossip girl nu, men den ligger uppe i toppen ändå. Det tar några avsnitt innan man kommer in i den och verkligen fastnar. Så ge inte upp efter det första avsnittet!
Serien handlar om några ungdomar som lever ett rikt och fabulöst liv på Upper East Side. Seriens berättarröst utgörs av en anonym bloggerska som kallar sig själv "Gossip Girl". Bloggen kretsar kring rykten och hemligheter om ungdomar på Manhattans Upper East Side i New York.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela