juliabyes.blogg.se

Noll pack-inspiration

Publicerad 2014-05-30 15:58:56 i Vardag,


Det jag hatar mest av allt måste vara att packa. Jag packar ju varje fredag eftersom jag byter vecka då. Idag ska jag till mamma. Hur går det med packningen då? - Sämst. Det jobbigaste med att mina föräldrar inte bor ihop är nog att behöva dra med sig tre väskor och typ 3 påsar fram och tillbaka varje vecka. 
Har packat sedan 12 och är inte ens klar än. Det är så gruvensamt att jag inte ens orkar packa klart även fast jag vet att det skulle gå jättesnabbt om jag verkligen försökte. Väskan bara står där på golvet, jag tittar på den då och då men får ångest varje gång. Skulle lätt kunna börja gråta bara för att jag egentligen velat gå upp till mamma sen jag vaknade typ, men jag orkar inte gå ner hit igen och packa ikväll typ. Jag har verkligen packnings-fobi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela