juliabyes.blogg.se

Dagens allt

Publicerad 2014-08-17 18:31:03 i Dagens-lista,

Dagens låt:

Dagens frisyr:
ponytaiiiil
 
Dagens smink: 
nada

Dagens klädsel:
myskläder 
 
Dagens roliga händelse: 
pratade med sandra (storasyster)
 
Dagens saknad:
lisa 
 
Dagens tråkigaste: 
att jag suttit och kollat på awkward från 12 till 18, deprimerande liv
 
Dagens mat: 
frukost: fil med flingor, rostade mackor med ägg.
middag: köttfärslimpa med potatis, broccoli och brunsås.
 
Dagens mående:
bra fråga. jag antar att jag mår bra bortsett från att mitt ihopkurade lett till ryggont
 
Dagens tanke:
"undrar när mina nike air force 1's kommer, hoppas dom kommer imorgon!"
 
Dagens längtan: 
sleepover med en vän, födelsedagen, hösten
 
Dagens smycke: 
+ en liten silverring som sitter i mitt övre öra

Dagens önskan: 
lite sällskap skulle va najs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela