juliabyes.blogg.se

Sista sommarlovsdagen

Publicerad 2014-08-20 13:05:54 i Vardag,

 
Hejsan. Sitter just nu och tittar på Awkward. Håller på att titta på typ 6 serier samtidigt så jag hade tänkt titta klart på en i taget istället för att titta varannat avsnitt typ. Lär väl typ bara titta på serier resten av dagen då det är spöregn och jag inte är super sugen på att gå ut i regnet och hitta på något även fast det är sista sommarlovsdagen. 
Ska förbereda lite inför skolstarten imorgon. Bestämma kläder, fixa vad jag ska ha med mig osv. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela