juliabyes.blogg.se

Mitt liv just nu

Publicerad 2014-07-17 23:09:00 i Vardag,

Sorry. Inte bloggat på hela dagen. 
Det visade sig att Anna var i Torvalla så jag träffade henne idag. Vi gjorde väldigt lite, nästan ingenting. Ska träffa henne imorgon med och sen sover hon hos mig också.
 
Händer förövrigt väldigt lite i mitt liv just nu. Kan verkligen inte säga att det här sommarlovet hittils blivit som jag förväntade mig. Men det kan jag väl bara skylla på mig själv. Gör absolut ingenting på dagarna. Sitter bara inomhus och tittar på serier, filmer eller spelar sims. Ryck upp dig Julia, gör nånting med ditt liv! (haha)
 
Från pappa och Therese's bröllop förra året. Var ju tärna för er som inte visste det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela