juliabyes.blogg.se

Netflix föralltid

Publicerad 2014-09-21 21:39:00 i Vardag,

Hej, sorry för den dåliga uppdateringen... Glömmer bort, känner att jag inte har tid och har noll idéer för tillfället. Det är ju här ni ska rycka in och hjälpa mig med idéer osv ju! 
 
Fredag: Var med Sofia, Emma och Bella. Åkte till stan och fikade och tittade sen på film hos Emma. 
 
Lördag: Stalljour. Hem och duscha, äta och sen sov jag hos Lisa.
 
Söndag: Vaknade. Gjorde ingenting. Cyklade hem och sen tittat på netflix resten av dagen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela