juliabyes.blogg.se

This or that #2

Publicerad 2014-09-05 11:14:00 i This or that,

sjunga/dansa - kan inte direkt påstå att jag är bra på att sjunga men att dansa är inte min grej

lakrits/choklad - usch, lakrits

zebra/leopard - coolare mönster

äpple/banan - har inte gillat banan sen på dagis

 
 jordgubbar/hallon - riktigt svårt att val måste jag säga men jorgubbar är ju gott

ridning/handboll - rider ju, sååå

bruna ögon/blåa ögon - finns ingen riktig anledning, gillar bruna ögon bara

tacos/pizza - så himla trött på tacos, pizza går alltid hem

chinamat/sushi - gillar inte sushi

bikibok/hm - billigt och bra

 
 muffins/bullar - kanelbullar är det bästa som finns

höst/vår - älskar hösten, det är så mysigt + att jag fyller år på hösten

fest/hemmakväll - myyyyys 

godis/chips - godis slår allt

bloggen/instagram - här på bloggen är det bara jag. på instagram kan man titta på andras bilder osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela