juliabyes.blogg.se

Ännu en dejt

Publicerad 2014-08-16 09:27:00 i Musik, Vardag,

Ska träffa Signe idag på stan. Vi ska väl mest bara strosa runt och umgås som man oftast brukar när man träffas på stan. Ikväll ska jag nog bara vara hemma. Tänkte ta en promenad nån gån efter middagen iallafall.
Sitter just nu och lyssnar på gamla låtar, såna man lyssnade på för några år sen eller till och med när man var liten. Älskar känslan av att komma ihåg alla saker man gjorde och personer man umgicks med under tiden man lyssnade på just den låten.
Några exempel nedan:
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela