juliabyes.blogg.se

I behov av en ny dator

Publicerad 2014-08-23 15:26:37 i Inköp, Vardag,

Det senaste nyinköpta. 

Min dator är konstig och funkar inte med batteriet i av nån anledning.  Hela datorn laggar ihop och man kan inte använda den. Jag måste alltså alltid ha tillgång till ett eluttag när jag ska använda datorn. Skulle nyss testa hur de funkade med batteriet i eftersom jag inte provat det på ca 2 år. Och visst laggade den ihop.... Jag som var mitt i fixandet av ett inlägg men nej, det sket sig. Hatar det.

/

Har kollat på Weeds hela dagen idag. Ikväll efter jag har ätit middag ska jag till Signe och stannar där över natten. Vi hörs mer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela