juliabyes.blogg.se

Kanelbullar for life

Publicerad 2014-08-16 20:18:49 i Vardag,

 
Hej medmänniskor. Ätit grillat med spagetti. Varför åt du spagetti till grillat? Konstig kombination... kanske ni tänker..? Jo, det är ju så att jag är inte alltid så förtjust i potatisgratäng, men pasta går alltid hem.
Efter maten åt jag tre bullar. Man kan ju undra hur många bullar jag har ätit de senaste dagarna egentligen. Kommer snart bli en bulle tror jag. Men bullar är ju trots allt typ det godaste som finns, all kärlek till mina älskade kanelbullar. Ha det bra, hörs. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela