juliabyes.blogg.se

Upptagen dag

Publicerad 2014-08-19 20:47:00 i Vardag,

Mitt hår häromdagen, bara så ni vet liksom.
 
Kom inget inlägg till er tidigare idag.. Anledningen till det är först och främst för att jag glömde blogga imorse, vilket jag alltid brukar göra.
När jag väl hade åkt till stan vid 12 glömde jag bort eftersom jag var med Linnéa vilket för övrigt var skitkul. Innan jag gick hem hämtade jag ut ett paket vilket var väldigt spännande!
När jag kom hem hann jag inte göra så mycket innan det var mat och vi hade gäster så jag blev ganska upptagen enda tills nu när dom gått hem.
Just nu sitter jag och tittar på Idol och senare ikväll är det Paradise hotel så det ska jag också titta på. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela