juliabyes.blogg.se

Om Norge resan

Publicerad 2014-07-29 11:58:00 i Vardag,

Hejsan. Tågresan till Norge gick super. Kom fram till Trondheim vid 12 tiden på fredagen. Pappa hämtade mig på tågstationen. Sedan åkte vi till Ikea och lite andra affärer innan vi begav oss mot farmors stuga. Finns inte så super mycket att göra där så vi spelade lite yatzy, spelade lite dart och bara var. På lördagen träffade vi min faster och hennes familj och sen kom vi ju hem vid 6 tiden på söndagen. Det finns bilder men jag har inte möjlighet att lägga upp dom nu så ni får dom så fort som möjligt helt enkelt. 
 
En helt random bild på godis från sommaren 2012.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela