juliabyes.blogg.se

Krångel med design osv.

Publicerad 2014-11-04 13:24:00 i Övrigt,

Hej hörrni! De va ett bra tag sen nu kan man säga.. Kommer av mig i bloggandet och har helt enkelt bättre saker för mig. Men iallafall. De få gångerna jag slänger in ett inlägg här vill jag iallafall vara nöjd med bloggen och hur den ser ut!
 
Det jag stör mig mest på är att man max kan se 3st inlägg. Jag har fullt upp med att prova ändra det nu. Lyckas få till så det är färre än 3 inlägg, men inte fler konstigt nog.. :(
 
Som ni ser har jag en ny design nu, tänkte först bara ha den nu under tiden jag testade för att se om det fungerade då, men jag gillar den och ska nog behålla den! Vi hörs! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela