juliabyes.blogg.se

Filip

Publicerad 2014-09-04 18:18:24 i Vardag,

 
Hej hörni! Har gjort absolut ingenting idag efter skolan. Provade fota Filip lite förut som ni ser på bilderna. Dock blev inte så många av bilderna bra då han aldrig sitter still, haha.
Ska bara ta de lugnt innan jag ska rida mellan 20-21. Sjukt jobbigt att rida så sent eftersom jag inte kommer hem förrän halv 10 och sen ska man duscha när man redan är jättetrött i kroppen. 
 
Sims 4 kom ju ut idag, så jag sitter faktiskt och tittar på lite videos och sånt nu. Jag önskar mig det i födelsedagspresent och får jag det inte då så ska jag köpa det själv för en sak är säker... jag ska äga The sims 4!!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Mitt namn är Julia Bye Hemå. Jag är 14 år och bor i staden Östersund. Min fritid spenderar jag hemma framför en hel rad serier. Jag har lätt till skratt och gillar att äta. Ja, det var en kort beskrivning av mig. Hörs.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela